Kde 4.0.2

KDE 4.0.2 päivitetty ja käytössä :slight_smile:

Tulossa latauksessa… pysyn vielä käyttämässä 3.5.9:ä mutta haluan ehdottomasti testata :stuck_out_tongue:

EDIT: Edelleen minulla aivan uskomattoman buginen, täysin käyttökelvoton… tosin pitäisi joskus kokeilla kääntää itse, kun ei näistä valmiiksi käännetyistä paketeista koskaan tiedä…

ettet vaan kokeile sitä Kubuntussa…?
Mulla Susessa kun se toimii ihan kelpoisesti.
Tosin onhan siinä vielä virheitä eikä kaikki odotetut ominaisuudet suinkaan oo vielä toiminnassa, mutta ihan normaalisti sitä käyttää voi - siis Suse 10.3:ssa.

Olethan nämä asentanut?
http://opensuse-community.org/Restricted_Formats/10.3
oliskohan 10.2:lle omansa en tiedä
Mutt miksi käytät tuota vanhaksi jäänyttä Suse-vaersiota? Se kun moneen kertaan totedettu kiusallisen ongelmalliseksikin versioksi.

Lisää apuja opensuse.fi -sivuilla

Minulla ei ole mitään hajua mistä sait päähäsi että käytän openSUSEa :smiley: ja vieläpä vanhaa versiota? Kokeilin sitä 10.3 -versiota kyllä yli kuukausi sitten mutta sekin oli niin huono että vaihdoin heti pois. Mikä ajatusketju tuohon päätyi? Mandriva 2008.0 on käytössä.
Mutta nämä Mandrivan KDE4-paketit ovat kyllä jotenkin huonoja, kun yhdessä vaiheessa se ei edes käynnistynyt vaikka kaikki paketit oli asennettu. Pitää joskus ladata sellainen live-cd.

http://en.opensuse.org/KDE4

To make a long story short: KDE 4.0 is not and never was meant to replace 3.5.x for regular users. The main goals were porting to Qt4 and creating the frameworks to create all the things announced for KDE 4. Frameworks are unfortunately hardly visible to the user, so most things that use them, like plasmoids, panel-functionality etc., will only appear after the frameworks are in place, i.e. starting with 4.1.

Itse odottelen ihan rauhassa 4.1 versiota ennenkuin otan ton käyttöön.

Itse odottelen ihan rauhassa 4.1 versiota ennenkuin otan ton käyttöön.
Sama vika Rahikaisella, aika keskeneräiseltä tuo 4.0-sarja tuntuu. Kaipa se sitten oli hyvä julkaista keskeneräisenä että saivat laajempaan testaukseen.

4.0.3:een tuli tänä vkonloppuna kolme kertaa päivityksiä, eikä mikään niistä heikentäny versiota… :wink:
melkein sanoisin - päinvastoin parani pikkusen

niin tuli yks satsi myös 3.5.9:iinkin - ainakin sen Sussu-versioon ja sekin toimii edelleen :wink: