Linux Thin Clientin flashille

Minulla on Compacin Evo T30 Thin Client kone 256 Mb flashillä ja 256 Mb muistilla. Sain ajettua sovitin kaapelin kautta pöytäkoneessa flashille Puppy linuxin. Muuten toimii hienosti, mutta MP3:en soitto ei onnistu, tuntuu ettei prosessori teho riitä, geode 300 Mhz prosessori, musiikki pätkii koko ajan. Tarkoitus olisi, että konetta käytettäisiin pääasiasssa musiikin soittoon, tästä saisi kehiteltyä autosoittimen ym. Muita ohjelmia ei tarvitse paljon pyöritellä. Olen karsinut visualisoinnin pois soitto-ohjelmasta. Olen aika vihreä tässä linux asiasssa, onko joku muu distro parempi tähän tarkoitukseen?

taitaa olla joitain tekstipohjaisiakin soittohjelmia mitkä osaa soitella mp3:sia ilman mitään graafista suoraan, ei ainakaan kulu suotta laskentatehoa minkään graafisten nappien käyttöön. vlc ja mplayerkin taitaa toimia suoraan komentoriviltä musiikin toistoon ja osaavat käyttää soittolistoja ja varmaankin jotain ulkosta ohjainta(vanha pädi esim…) kappaleiden valintaan…

Pelkkä mp3-purku onnistuu hyvin vaikka 486:lla. Jotain muuta häikkää tuossa taitaa olla.

Sitä on porukalla kanssa muisteltu, että johan niitä tosiaan 486:lla ja 60:llä Pentiumilla soitettiin eikä mitään ollut.
Täytyy tehdä lisätestiä ja miettiä mahdollisia syitä pätkimiseen.