Ubuntu 8.10 beta versio

Voiko jotenkin saada vtoimivan version asennettua beta version tilalle. Minulla on HP 2350 ja vista ei siinä toiminut lainkaan. Hidas ja takkuinen. Haluaisin nyt kokeilla vakaata versiota ja saada sen käytöstä kokemuksia kun tämän beta version kanssa on ongelmia. Miten voisi asentaa 8.04 version beta version tilalle hallitusti ja todella toimivasti?

Päivitysasennukset taaksepäin eivät taitane toimia juuri minkään jakelun kanssa.

Vaihtoehdoksi jää Ubuntu 8.04:n normaalin asennuslevyn lataaminen ja osioiden alustus asennusohjelmassa.

Mutta /home kansiot voi kumminkin kopioida talteen niin omat tehdyt tiedostot, asetukset, yms säilyvät.
Ohjelmat joutunet asentelemaan uudestaan…
Kannattaa harkita tekeväsi erillinen /home osio asennuksen aikana, ellei ubuntu sitä jo ole tehnyt, ei tarvitse huolehtia kotikansioista jos joutuu asentelemaan uudestaan tai haluaakin vaihtaa eri jakeluversioon.

Hitsi, laitoin 8,04 versio cdn koneeseen ja käynnistin asennuksen levyltä ja nyt minulla on toimiva ubuntu, Sekasikiö versio 8.10 ja 8.04 yhdisrelmä. Toimii vaikka ei pitäisi. Asennukset ja viritykset tapahtuivat hallitusti??? niin etten itse tarvinnut juurikaan päätäni vaivata. Voiko tämä olla totta. Windowsin vista on täysi pasxx. Voiko rahastusta tehdä enää röyhkeämmin ja ettei siihen lainsäädäntö pure.

Kyllä se vaan on totta ja olen sitä samaa ihmetellyt itsekkin tässä jo kohta vuoden. :smiley:

Tervetuloa Linuxin ihmeelliseen maailmaan.