Unibet + Ubuntu 11.10

Asensin Ubuntu 11.10:n.

Tyytyväinen olen ollut, enkä palaa windowsiin koskaan!

Samalla on jäänyt takaa alalle rakas harrastukseni pokerin peluu.
Eikö Unibetin pokerisovellusta saa mitenkään asennettua ubuntuun?

Olen yrittänyt etsiä vastausta muualtakin, tuloksetta.

Ei ole sama asia pelata pokeria selaimessa :frowning:

google antoi pari artikkelia aiheesta.
Itsellä ei ole kokemusta edellä mainituista peleistä, mutta noista ehkä saa vähän vihjeitä.
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=16794&iTestingId=41033

[quote=“Pokerbeibeeh, post:1, topic:1402”]Asensin Ubuntu 11.10:n.

Tyytyväinen olen ollut, enkä palaa windowsiin koskaan!

Samalla on jäänyt takaa alalle rakas harrastukseni pokerin peluu.
Eikö Unibetin pokerisovellusta saa mitenkään asennettua ubuntuun?

Olen yrittänyt etsiä vastausta muualtakin, tuloksetta.

Ei ole sama asia pelata pokeria selaimessa :([/quote]

mites ois wine, virtualbox tai vmware?


Eero

Winellä saa ainakin RAY-pokerin toimimaan, unibetiä en ole muistaakseni kokeillut. Omalla nuhapumpulla kaikki winellä ajettavat softat toimivat aika kankeasti ennen kuin vähän aikaa sitten hankin SSD:n, nyt Spotify ainakin pelittää nopeasti.

spotifystä on toki maksaville käyttäjille suora linux verssukin.


Eero

[quote=“eero, post:5, topic:1402”][quote author=masa link=topic=2165.msg8885#msg8885 date=1329072784]
Winellä saa ainakin RAY-pokerin toimimaan, unibetiä en ole muistaakseni kokeillut. Omalla nuhapumpulla kaikki winellä ajettavat softat toimivat aika kankeasti ennen kuin vähän aikaa sitten hankin SSD:n, nyt Spotify ainakin pelittää nopeasti.
[/quote]

spotifystä on toki maksaville käyttäjille suora linux verssukin.[/quote]

Se toimii nykyään myös mainosrahoitteisilla tilellä, että sitä suosittelen käyttämään. Lisäksi se integroituu ainakin Ubuntun käyttämiin äänenvoimakkuuden säätöihin (näyttää ainakin biisin sekä toisto painikkeen).

Jaa, tää oli uutta tietoa mulle. Mä luulin että vain maksavat asiakkaat saa nauttia natiivisovelluksesta. Pitääpä tarkastaa asia kunhan pääsee koneen äärelle.

toimivuus vaan on beta tasoa. Itselläni ei tällä hetkellä koko softa toimi, kaatuu muistivirheeseen.

Uusin 0.6.6 ei toimi mulla ollenkaan, segfaulttaa kokoajan.
Vanhempi 0.6.2 toimii ihan hyvin, tosin sekin kaatuu silloin tällöin.
Käytössä Fedora 16 x86-64

Jos softa kaatuu aina käynnistyessään, kannattaa koittaa poistaa ~/.cache/spotify/offline.bnk tiedosto.