(Anonyymin) Sharepoint linkin mounttaaminen ... tavallaan [RATKAISTU]

Tervehdys,
Pomo lähetti minulle Onedrive sharepoint -linkin ja edellyttää että alkaisin jakamaan dokumenttejäni hänelle sitä kautta. Minulla ei ole firman Microsoft-tiliä. Koetin ottaa selvää ohjelmasta “onedrive” joka on vakiona Mintin pakettivarastossa mutta en käsitä miten sillä saisi mountattua kyseisen sharepoint -linkin tiedostojärjestelmään. Ohjeet, joita netistä löysin ovat jotenkin ylimalkaisia enkä käsitä onko edes ylipäätään mahdollista mountata ko. sharepoint jakoa. Kaikki ohjeet, joita löysin käsitttelee olemassa olevan onedrive -tilin liittämistä tiedostojärjestelmään. Joskus kauan sitten liitin kännykän mukana tulleen onedrive -tilin rclonella linuxin tiedostojärjestelmään vaan en enää edes muista miten sen tein ja ilmeisesti linuxin “onedrive”-ohjelma olisi siihen parempi. Olisko joku joka on perehtynyt aiheeseen että saisin jostakin kiinni?

Itse itselleni vastaten: Riittävän moni taho on minulle vakuuttanut ettei anonyymiä sharepoint-linkkiä voi liittää linuxin tiedostojärjestelmään, vaatii olemassa olevan tilin. Olisi siis, kuulemma, pitänyt ostaa lisää yksi Office365 lisenssi lisää ja maksaa kuukausimaksua toiminnosta jota en käytä. Ehkä, ja jopa todennäköisesti tuo ei ole koko totuus mutta ei riitä aika taistella tuulimyllyä vastaan. Siis pitäkööt tunkkinsa. Sanoin pomolle että ei tule kesää… Painostin hänet luomaan ilmaisen MEGA -tilin ja tuossa tuokiossa erinomaisesti toimiva yhteinen jakoresurssi oli rakennettu. Tilakin ilmaisessa tilissä riittää koska data on enimmäkseen pelkkää tekstiä… Siis tavallaan “ratkaistu”.