DLNA/UPnP ongelma

Eli tällaista ongelmaa oon tässä pitempään jo pähkäillyt, että mikä mahtaa olla kun PS3 Media Server on asennettuna tohon media koneeseen (Ubuntu). PS3:nen näyttää hyvin tuon serverin ja mediat toiminee, mutta toinen kone sitten taas missä Windows 7 Media Playerillä yritän ottaa yhteyttä tohon serveriin niin näkyy kyllä listassa, mutta mitään tiedostoja se ei löydä sieltä serveriltä. Kuitenkin taas sitten molemmat talouden windows 7 koneet pystyy keskustelemaan kyllä hyvin keskenään.
ADSL boksissa olen pistänyt portti forwardin PS3:seen auki, kun muuten PS3:nen antaa virhe koodia 2104 ja tiedostojen avaamiset kestää pitkään.

Tai sitten ylipäätään onko joku saanut toimimaan moisen yhdistelmän? :slight_smile: jotenkin vaan sellainen kutina, että ei ps3 media server tunne Media Playeriä, mutta kuitenkin Ubuntussa näkyy Media serverissä että verkossa on tuntematon clientti ja konsolista katsottuna näkyisi windowssi sinne yrittävän.
Palomuureja olen kyllä windows sekä ubuntusta avannut, joten niissä ei ainakaan pitäis olla ongelmia :-\