Fedora 9 (Projekti 2)

Hei

Minun toinen projektini linuksin ääressä alkaa nyt. Tarkoituksenani olisi kehittää oma näyttävämpi käyttöjärjestelmä Fedora 9:stä.
Minun toinen projektini on tässä samalla saada Fedora 9:stä palvelin aikaan(2. koneella), mutta luulenpa että suurin osa sen on jo huomannut.
Tämän projektin valtistin ihan senkin vuoksi, kun tahtoisin hieman syventyä säätämään Fedoraa ulkonäöllisesti ja enemmän sellaiseksi, joka tuntuu enemmän omalta. Käynnistyskuvakkeiden vaihtaminen, taustakuvat, kansioiden taustat ja yms. Windowsilla on kyllä ohjelmia, jolla tähän kykenee. Mutta Fedora innoittaa silti enemmän, koska ne ovat kuitenkin koodista paljon helpommin muutettavista ja ei vaikuta koneen nopeuteen huomattavasti.
Minulla ei vielä paljoa ole tietoa koodipuolesta, mutta tässä samallahan sitä nyt oppii. Kaikenlaisia neuvoja ja linkkejä vastaanotan mielelläni aiheeseen liittyen.

:slight_smile:

Mieleeni juolahti kysymys: Onko jotain erityistä syytä olla odottamatta Fedora 10 julkaisua? Vajaa kaksi viikkoa h-hetkeen :slight_smile:

Minkälaiseen käyttöön palvelin tulee?

[EDIT]
Itse käytän www.socwall.comin taustakuvia

[quote=“Mippe, post:2, topic:441”]Mieleeni juolahti kysymys: Onko jotain erityistä syytä olla odottamatta Fedora 10 julkaisua? Vajaa kaksi viikkoa h-hetkeen :slight_smile:

Minkälaiseen käyttöön palvelin tulee?

[EDIT]
Itse käytän www.socwall.comin taustakuvia[/quote]

Kiitos linkistä!

Tuossa on siitä palvelin projektista: http://linux.fi/foorumi/index.php?topic=324.msg2036#new

Itselläni sattui olemaan Fedora 9 cd jo valmiina, niin sen vuoksi aattelin asentaa ysin. =D
Tosin asennuksessa tuli juuri jonkinsortin ongelma, joka saattaa johtua 2. kiintolevystä. Koska en ole ihan varma sen toimivuudesta. Taidan koittaa asentaa sen huomenis tai tänään vielä, ehkä mahdollisesti virtuaalikäyttöjärjestelmäksi.