Fedora-aiheisia (p/v)odcasteja ja yksittäisiä jaksoja:
FLOSS Weekly 71: Fedora [May 30th, 2009]
Fedora TV
Fedora Reloaded
Fedora-aiheisia (p/v)odcasteja ja yksittäisiä jaksoja:
FLOSS Weekly 71: Fedora [May 30th, 2009]
Fedora TV
Fedora Reloaded
Fedoran oma F11 “podcast”: https://fedoraproject.org/wiki/F11_release_podcasts. Tarkasti ottaen tämä ei ole oikea podcast, koska RSS-syöte puuttuu mutta sisältö on kyllä mielenkiintoista.
Tässä jotain haastatteluja tekstimuodossa:
Fedora 11: The Sound of Fedora 11
Fedora 11: Virtual(ization) Reality
Fedora 11: Raise thy Mighty… Finger?
Muutamia videohaastatteluja:
http://magazine.redhat.com/?s=Spotlight
Ja toki Red Hat Magazinen sivuilta löytyy paljon muitakin mielenkiintoisia videoita, kuten esimerkiksi asiaa tietoturvasta.
Linux Outlaws -podcastin kaverit tekivät erikoisohjelman Berliinissä pidetystä LinuxTag-konferenssista. LinuxTagin osana oli myös FUDCon eli Fedora Developer and User Conference. Tyypit ovat saaneet haastatteluihin aika monia Fedoran avainhenkilöitä, mm. Max Spevackin, Paul Frieldsin ja Máirín Duffyn. En ole vielä ihan kokonaan itsekään tuota kuunnellut, mutta suosittelen silti, LO on yksi parhaista Linux-podcasteista.
Mielenkiintoinen haastattelu. Olen ehdottomasti samaa mieltä, että yksi parhaista Linux-aiheisista podcasteista.
Itse pidän myös sellaisesta kuin the_source. Uusia jaksoja tulee harvakseltaan, mutta mielestäni asiallisia ja hyvin tehty. Fedorasta on juttu parin vuoden takaa.
Aikoinaan tuli kuunneltua sellaista kuin Linux Action Show, mutta taso on laskenut rajusti ja heidän Fedora-vastaisuus rupesi rasittamaan ajan myötä todella paljon. Jakso “Season 10 Episode 7” oli viimeinen niitti.
Oikeastaan ihan sama juttu, joskin kyllä mulla tuossa soittimessa vielä yksi jakso odottaa kuuntelemista, mutta ei oikein enää tunnu siihen käytetyn ajan arvoiselta. Mielenkiintoista että syyttivät Fedoraa Monon vastaisesta FUDista tutustumatta esimerkiksi siihen, että tilanpuute livelevyillä on aivan todellinen ongelma jokaisen uuden julkaisun aikaan - levittäen täten oikeastaan itse Fedoran vastaista FUDia
Heh, juu tuossa jaksossa joku 40min bashing sessio ja FUD roiskuu oikein kunnolla. Fedora-yhteisöstä Adam Willamson ja Rahul Sundaram koittivat keskustella heidän kanssaan asiallisesti, mutta ei siitä oikein mitään tullut. Mielenkiinnosta kuuntelin vielä tuota seuraavaa jaksoa, josko Bryan ja Chris olisivat myöntäneet virheensä, mutta ei sanallakaan asiasta enää maininneet.
Se siitä podcastista …