Sanoisin että aikalailla hyvä uutinen. Toki tuo tulee nojaamaan paljolti Googlen webbisovellukseen, joten täysin vapaiden ohjelmien ideologiaa ei noudateta. Kuitenkin kilpailun lisääntyminen on aina positiivista.
Samaa mieltä olen minä.
ja vielä paranis, jos se sais aikaan jonkinmoista liikettä myös Nokian tuotteistukseen. Se kun tuppaa vaan kehittämään jotain mistä ei kellekään kerro. Ja menettää markkinaosuuttaan kaiken aikaa - erityisesti monipuolisimmissa ja innovatiivisimmissa tuotesektorilla.
Alkaa tuntua tuo Nokian itseriittoisuus jo itsetuhoisuudelta. Vallan muut firmat kun kehityksen suuntaa näyttävät, eikä Nokia tahdo perässäkään pysyä …tai joo, paitsi, ett: “rako venyy, rako venyy”, niin kuin sillä tunnetulla hiihtäjällä aikoinaan Pekka Tiilikaisen selostuksesta radiosta saatiin kuulla…
No, onhan Nokialla sentään Maemo, jonka uudessa versiossa on siirrytty käyttämään Qt:ta, joka myöskin on Nokian tuote. Symbianistakin tulee avointa lähdekoodia. Ei heitetä vielä kirvestä kaivoon
Ootkos tutustunut moneen tai edes moiseen tuotteeseen - siis kaupasta saatavaan kapineeseen - puhelimeen tai nettitablettiin, tms?
Huhuista huolimatta en minä ainakaan oo tavannut yhtäkään sitten N810:n joskus pari v sitten.
Kyllähän noita näkyy, monelta tutultakin löytyy. Itse olen myös harkinnut moisen hankkimista, mutta taidan odotella että löytyy sisäisellä 3g-radiolla varustettu malli. Syksyllä se on kai tulossa ulos, jospa tilaisi sitten kun saa kohtuullisella hinnalla. Tottahan se on, että aika marginaalialusta tuo on Nokialla toistaiseksi.
Hetkinen! …siis joku muu Maemo-laite Nokialtako kuin N810 ja sen edeltäjät…?
Kerro lisää niistä, jos/kun sanot tietäväsi.
Olen todella kuulolla, myös tulevan suhteen.
Elä peittele
mutt tyhjät huhut voit jättää omaan rauhaansa - mieluummin jos ei faktaa, niin edes vähän konkretiaa…
Googlen jms tulossa olevista kyllä on juttua näkynyt usealtakin valmistajalta - niin puhelimia kuin nettitablettejakin
Sorry vaan, mutt toi on jo vanha ja tyhjäksi osoittautunut ‘uutinen’ - you know ‘uutisankka’ ilmeisesti.
…mikä lie N97:n esiversio, josta ‘sarana’ muuttui
Joka tapauksessa pelkkä huhu ja arvailu - ellei peräti irvailu, jolle kukaan eikä mikään oo antanut vahvistusta vähääkään.
juu, kyllä - ihan niinkuin Ari Jaaksi kertoi jo viime vuoden syksyllä ellei ollut peräti kesänä…
vaan eipä oo näkynnä, ei… eikä kuulunut juuri pihahdustakaan sen jälkeen asiasta. Ari Jaaksikaan ei just oo blogissaankaan aiheesta lisää kertonut, paitsi nyt hiljan tulevasta yhteistyöstä Intellin kanssa. http://jaaksi.blogspot.com/