Jinux-kokous 6.11.-08

Seuraava Jinux-kokous on torstaina 6.11.-08. Paikka saatta vaihtua kansalaistalolle, mutta ilmoittelen siitä kun asia varmistuu. Aiheeksi sovittin osiointi.

Kansalaistalolle ei käy torstai. Jarkko oli alustavasti varannut keskiviikon 5.11 klo 18-20.30. Antakaapa pikaista palautetta kumpi aika ja paikka sopisi paremmin itse kullekkin.

[ul][li]Keskiviikko 5.11 klo 18-20.30. Kansalaistalolla.[/li]
[li]Torstai 6.11 klo 18-20 Kotikartanolla[/li][/ul]

Minulle käy molemmat.

No, kun se 6.11. on jo viestiketjun otsikkona, niin eiköhän pidetä kiinni sovitusta. Tämä on siis vain minun vaatimaton mielipiteeni, eriävät mielipiteet otetaan innolla vastaan! Ja mielestäni Kansalaistalolle mennään vasta sitten, kun sinne pääsy tiedetään jo asiasta sovittaessa.

Mitä teemaan tulee, tulin muotoilleeksi sen osoitteissa pokat.org ja jinux.pokat.org jo hieman laveammin, eli että työpöytäympäristöjä käsiteltäisiin ja vähän muutakin. Mutta toki tuo osiointi oli toivomuslistalla, joten se kerrataan.

Olli

Molemmat ajat ja paikat käy, katsotaan mihin tiemme vie.

Itselleni käy molemmat päivät, mutta mieluummin torstai.

Pidetään kokous sovitusti 6.11.-08 Kotikartanolla. Ilmoitan asiasta Jarkolle ja samalla kyselen 20.11. tilannetta Kansalaistalon suhteen.

No niinhän tässä kävi, että olin unohtanut vaimoni olevan vetovastuussa oman yhdistyksensä riennoista torstaina, joten minä vedätän lapsia kotona… Täytynee ajatella, että ei sota yhtä miestä kaipaa. Sen sijaan 20.11. se kaipaa, eli olen kertaamassa koko sen viikon. Joten tsemppiä vain puolestani koko marraskuulle!

Olli