Jinux puuhalauantai Kotikartanolla 2.4.2009 klo. 18:00

Kokonnumme valmistelemaan SciFest 16.-18.4.2009 tapahtumaa. Kaikki innokkaat mukaan toimintaan.
Jyrki

Pitäisiköhän puuhalauantai olla kumminkin 4.4:ttä eikä 2.4:ttä!
Kelloaikakin olisi varmaan aikaisemmin kuin kello 18:00…

Lauantaina en itse taida päästä paikalle, mutta katsotaan torstaita

Itse voisin vääntäytyä lauantaina paikalla, vaikka torstain miitinki menikin nyt ohi. Kyydin tarvitsisin kyllä Noljakasta. Jos joku tämän kerkii lukea ja olisi mahdollista saada kyyti niin voiko mailata osoitteeseen lasitten@gmail.com

Paikalle tuli 8, yllättävän aktiivinen osanotto.

-kolme pöytää, tuoleja 5
-yksi tykille kuvasarjaa pyörittämään
-kaksi esittelykonetta, toinen tykillä
-asennuskone
-ehkä vanha konekin esittelyyn
-VALO-CD versio 3

14 ohjelmaa, joista ainakin kuvaa käytettävissä.

Jaakko

Tarkoittanetko nyt lukumäärää vai osallistujien aktiivisuutta? Onko se lopulta yllättävää, jos on tilaisuus päästä oppimaan kaikenlaista uutta ja ihmeellistä, ihan ilmaiseksi, ja sitten vielä palkitaan pullakahveilla ja pizzoilla? Itse ainakin opin lauantaina aika paljon enemmän kuin tavanomaisissa torstai-illan istunnoissa. Ja aina tälläinen vanha pierukin torstai-illoista jotain oppii! (En tiedä, osasimmeko tehdä täysin selväksi, että lauantain osallistuminen ei suinkaan edellyttänyt SciFest-osallistumista? No, toki myös lauantain sää saattoi houkutella toisenlaisiin aktiviteetteihin - ja mikä ettei!)

Kiitokset siis kaikille lauantaina osallistuneille, kuten myös niille estyneille, jotka ilmaisivat halunsa osallistua! Teidän ansiostanne uskalsin ottaa toiseksi viimeisen loikan myös toukokuun tapahtuman järjestämisessä, lähettämällä vahvistuskutsun potentiaalisille esiintyjille. Se viimeinen loikka on sitten markkinoinnin aloittaminen, ja toki markkinoinnin pitäisi olla jo käynnissä… Pääsiäiseen mennessä toukokuun tapahtuman kohtalo kyllä ratkeaa…

-yksi tykille kuvasarjaa pyörittämään -kaksi esittelykonetta, toinen tykillä -asennuskone -ehkä vanha konekin esittelyyn

Tuo riittänee. Tuli vain mieleen, että yhtä konetta pitää pyörittää Windowsilla VALO-CD:n ja Wubi-asennuksen esittelemiseksi. Kuka se nyt väittikään, että Wubi-asennus sukkaa? Pitäisi olla jotain konkreettista tietoa epäonnistumisista; itse en ole havainnut ongelmia, jos Windows toimii “moitteettomasti”.

Olli