Kanta-Häme + Linux toiminta

Onko Kanta-Hämeen alueella Linux toimintaa? Jos on tai ei ole, niin olisikohan kiinnostusta tai perustaa sellaista? Itse olisin kiinnostunut tulemaan mukaan toimintaa/perustamaan. Itse vaikutan Forssan seudulla.

Hei!
Forssassa järjestetään kaksi kertaa vuodessa Finhack (http://www.finhack.org), joka on tarkoitettu vapaaohjelmistotyyypeille ympäri Suomea. Forssassa sitten muuta toimintaa ei varsinaisesti (vielä) olekaan, ilmeisesti vapaaohjelmistoihmisten määrä ei ole tarpeeksi suuri :frowning: Ota minuun yhteyttä, niin voin järjestää yhteyksiä muihin Forssalaisiin vapaaohjelmistotyyppeihin. (niihin molempiin, eikä tämä ollut edes vitsi ;))

Jotain Pubimiittiä vaikkapa Setterissä voisi järjestää, jos ihmisiä ja kiinnostusta löytyy, ja seuraavan Finhackin organisointiin saa liittyä mukaan.

50% vapaaohjelmistotyypeistä ilmoittautuu, minuunkin voi ottaa yhteyttä vaikken pystykään aina vastaamaan ja olen tavattavissa kasvokkain vasta joulun jälkeen (näillä näkymin JO silloin.), koitin joskus aloitella Ubuntun alla paikallistiimiä mutta se kuivui kokoon.

Juu olisihan se ihan kiva juttu jos saataisiin tänne forssan seudulle kanssa tuota open source henkeä lisättyä yms… Itse ainakin olisin valmis tulemaan mukaan toimintaa jos ja kun sellaista olisi tarjolla.