Linux.fi facebookkiin myös?

Linux.fi facebookkiin myös?

Miksi? Eikö www-sivustot jo riitä? Mitä etuja - tai haittoja?
Henk. koht. en ole ollut kiinnostunut Facebook:sta. Kotisivuja tosin rustaillut rajoittuneeseen käyttöön.

[quote=“juyli, post:2, topic:1006”][quote author=eero link=topic=1093.msg5786#msg5786 date=1265585178]
Linux.fi facebookkiin myös?
[/quote]

Miksi? Eikö www-sivustot jo riitä? Mitä etuja - tai haittoja?
Henk. koht. en ole ollut kiinnostunut Facebook:sta. Kotisivuja tosin rustaillut rajoittuneeseen käyttöön.[/quote]

Pitää seurata nykyaikaa?


Eero

Jeps. Mutta eikö tuollaisen ylläpitäminen vaadi sitoutuneita, jotka viitsivät tuoda sivuille jotakin uutta ja tuoretta.
Yhä omana mielipiteenäni, on turha laajentaa Linux.fi -toimintaa, jos tekijöitä ei ole tarpeeksi tarjolla.
Vaikka Ubuntu.fi lienee aktiivisin Linux-aiheinen webbisivusto Suomessa, on (Flug.fi:n tukemalla) Linux.fi:llä oma tilauksensa. Se ei tarkoita toimintojen hajauttamista ylläpitämään facebook -sivustoja.
En aio edes vastata itse kyselyyn, sillä minusta on ihan se ja sama vaikka Linux.fi -keskustelu laajenisikin facebook-sivuille.
Ehkä vain tietty varovaisuus osallistua keskusteluun, voisi joskus tulla mieleen (erityisesti jos email-osoitteet tai nettisivut olisivat tageissa sotujen ja tilinumeroiden ohella).

Minulle aivan sama, koska en niissä ympyröissä hyöri.

Muille… jokainen osaa hakutoimintoja sen verran, että taatusti löytää oikean sivuston ilman, että sen täytyy olla facebookissa tai jossain muussa vastaavassa.

Eli vaikea keksiä, mitä lisäarvoa siitä olisi. Päinvastoin, voisi olettaa, että käytännön toteutuminen olisi sitä, että taas olisi yksi yleisfoorumi juupas-eipäs-väittelylle. Myöskin, ei tarvitse kuin käydä S24-tietotekniikkafoorumilla, niin helposti tulee mieleen, että ns. ei-erikoistuneilla sivustoilla pyörii erittäin paljon niitä, jotka “asiantuntevuudellaan” tekevät enimmäkseen hallaa.

Seurata nykyaikaa… perusteluna se on kyllä kokolailla köykäinen… nykyaika kun ei aina tarkoita positiivista kehitystä…

Minä kannatan ja liityn ryhmään, jos Linux.fi facebookkiin tulee.

Itse olen sitä mieltä, että facebook on nykyaikaa ja sieltä löytyy opensuse, ubuntut ja muut, niin miksi ei myös linux.fi?


Eero

Enpä pistä vastaan jos moinen sivu halutaan tehdä. Käytännön hyötyjä en juuri näe (en ole kovin innokas Facebookin käyttäjä), mutta jos sellainen sivu parantaisi Linux.fin yhteisöllisyyttä ja saisi lisää tekijöitä tulemaan mukaan niin mikäs siinä.

Flug ei tue Linux.fin toimintaa muuten kuin linkittämällä tänne.

[quote=“Heikki, post:8, topic:1006”]Enpä pistä vastaan jos moinen sivu halutaan tehdä. Käytännön hyötyjä en juuri näe (en ole kovin innokas Facebookin käyttäjä), mutta jos sellainen sivu parantaisi Linux.fin yhteisöllisyyttä ja saisi lisää tekijöitä tulemaan mukaan niin mikäs siinä.

Flug ei tue Linux.fin toimintaa muuten kuin linkittämällä tänne.[/quote]

Ehkä minun pitää luoda se sivu. otan tuon leijonapingviinin logoksi.


Eero

Ilmoittele, kun sivu on valmis.

initial version 0.0001: Redirecting...


Eero

Liityin faniksi :slight_smile:

Aina nopeasti tulee lisää faneja.


Eero

Tuota voisi vähän hienosäätää kyllä, esimerkiksi jutut suomeksi ja semmosta. Wikistä voit kopioida noita tietotekstejä tuonne muutaman lauseen lisenssin puolesta ihan hyvin, että käy tuoltakin ilmi. Lisäksi nimi saisi alkaa isolla ällällä, mutta se taitaa olla tässä vaiheessa myöhäistä, vai kuinka?

facebookissa on “rajoitetut” mahdollisuudet ;D


Eero