Linux.fi T-paidat

Täällä 5v-miitissä nousi T-paitojen teettäminen esille. Voisin itse sellaisen hommata jos keksitään kivan näköinen, Zipola oli jo jonkunlaista suunnitellutkin. Ketäs muita kiinnostaisi?

_o/

o/

Jos Zipolalla on jotain suunnitelmia olemassa niin olisi mukava saada näkyville.

Kiinnostaisi minuakin.

Minua myös kiinnostaa.

Juu meikäläistäkin kiinnostaa ja suunnitelmia kehiin vain/näkyviin kiitos :slight_smile:

Tuollainen löytyi arkistoista. Alunperin kai tarkoitettu Assembly 2008:aan standin pitäjille promopaidoiksi.

Miitissä oli vähän suunnitelmissa myös sellainen ratkaisu, että koko etu/takapuolen kokoisen kuvan sijaan laitettaisiin vähän “hillitymmin” rinnan kohdalle pienempi logo ja teksti. Tällainen painatus olisi lisäksi varmasti halvempi.

Kommentteja?

[quote=“Heikki, post:8, topic:1058”]Miitissä oli vähän suunnitelmissa myös sellainen ratkaisu, että koko etu/takapuolen kokoisen kuvan sijaan laitettaisiin vähän “hillitymmin” rinnan kohdalle pienempi logo ja teksti. Tällainen painatus olisi lisäksi varmasti halvempi.

Kommentteja?[/quote]

www.linux.fi (ja pienellä)

Kannatan paitojen teettämistä.

Kannatetaan.

Mennäänkö zipolan konseptilla vai mitenkäs? Joku voisi kysellä noita hintoja, että onko paljon kalliimpaa tehdä tuollainen tuplapainatus.

Kannattaisin tuollaista vähän hillitympää, vain etupuolelle tulevaa logoa. Jos joku haluaa taiteilla. Ehkä vähän samaan tyyliin kuin Ubuntu Suomen paidoissa, kts. kuvia.

Flugin kevätkokouksessa oli tästä paita-asiasta lyhyesti puhetta. Siellä esitettiin sellainen mielipide, olen oikeastaan itsekin samalla kannalla, että paidassa voisi lukea pelkästään linux.fi ilman mitään logoa. Fontin pitäisi toki olla sellainen, että sitä ei helposti luettaisi esim. Iinux.fi.

Itse ottaisin ennemmin logolla ja tekstillä.

http://www.hellotux.com/ ?

www.zazzle.com

myös.


Eero