Linux luuri

Tuli tuossa tilattua Nokia N900-luuri, näin Linux-käyttäjälle vaikuttaa hyvältä valinnalta, nyt vaan odottelen innolla laitteen saapumista.

ps. ei ole täysin avoin, mutta riittävän, ainakin omasta mielestäni.


Eero

Hienoa! Kerrohan kokemuksia kun saat sen. Itse ehdin parahiksi ostaa N810:n ennen N900:n julkistamista. No, eipä siinä, aika edullisestihan tuon sai ja ihan hyvä vehje on tuokin. Näyttää kyllä nykyinen s60-luurikin vetelevän viimeisiään, että ehkäpä sitä itselläkin voisi olla uuden puhelimen hankinta edessä lähiaikoina.

No pittääpä oikein kysyä, ett kumpiko oli hienoa, niinkuin totesit
a) että Eero tilasi N900:n?
vai
b) että hän tilasi N900:n?

…ei muuten, muttku minäkin tilasin sellasen tuossa vko sitten… niin, että oonko minäkin nyt sitt hieno…? :wink:

[quote=“nakki, post:3, topic:874”][quote author=Maakuth link=topic=895.msg4763#msg4763 date=1255895758]
Hienoa! Kerrohan kokemuksia kun saat sen. Itse ehdin parahiksi ostaa N810:n ennen N900:n julkistamista. No, eipä siinä, aika edullisestihan tuon sai ja ihan hyvä vehje on tuokin. Näyttää kyllä nykyinen s60-luurikin vetelevän viimeisiään, että ehkäpä sitä itselläkin voisi olla uuden puhelimen hankinta edessä lähiaikoina.
[/quote]

No pittääpä oikein kysyä, ett kumpiko oli hienoa, niinkuin totesit
a) että Eero tilasi N900:n?
vai
b) että hän tilasi N900:n?

…ei muuten, muttku minäkin tilasin sellasen tuossa vko sitten… niin, että oonko minäkin nyt sitt hieno…? :wink: [/quote]

Laite on hieno, jos se täyttää hype arvon joka sille on mainostettu.

Skype ja gtalk jutut tms.


Eero

Olette molemmat hienoja, ja vehjekin on hieno. Tarkoitin hienolla lähinnä sitä, että onpahan jollain tälläkin foorumilla sellainen, ja käyttökokemuksia kuultavissa suorinta tietä.

kokeilin n900 aika heikko esitys! iso näyttö jne kaikki tiedätte ominaisuuudet, olin kyl vähän pettynyt kun sain käteen koneen! mä venaan x6! siinä ehkä jotain toivotaan tai siirytään johonkin muuhun merkkiin!
t,H

[quote=“heihau, post:6, topic:874”]kokeilin n900 aika heikko esitys! iso näyttö jne kaikki tiedätte ominaisuuudet, olin kyl vähän pettynyt kun sain käteen koneen! mä venaan x6! siinä ehkä jotain toivotaan tai siirytään johonkin muuhun merkkiin!
t,H[/quote]

Mikäs siinä on niin heikkoa? olet varmaan saanut käteesi proto/beta version, sillä tuotehan ei ole suomessa tai missään muuallakaan vielä myynnissä edes.


Eero

kävin tutustumassa nokia kaupassa siihen! oli ihan toimiva versio! kyllä muuten hyvä luuri! tunne oli että sai käteen muovimötikän! no kaikkihan ne nykyään on muovia! makuasiahan se on mistä tykkää, siis ei mun makuun luuri!

Ok, eli testasit protolaitetta. Kannattaa odotella final version saapumista.


Eero

Muoviahan se lienee lopullinenkin. N810:ssähän on kuoret puoliksi peltiä :). Painavat kyllä melkoisesti, mutta on se aika työkalun tuntuinenkin sitten. Luultavasti keveys kuitenkin ajaa tuon jämäkkyyden tunteen ohi jatkossa. Tai voihan sitäkin optimoida monella tapaa. iPuhelimessa taitaa koko kuoren kiertää jämäkkä metalliosa, joka tuo koko laitteeseen tukevuuden tunnetta vaikkei kuoressa taida paljon muuta metallia ollakaan.

Eli muovi tekee tuotteesta huonon?

Itsellä on tässä viimeiset luurit N9500, E90 tms ollut muovia ja en usko että nokialta kauheasti metallipohjaista luuria on edes tulossakaan…


Eero