ja sitten minä sanoin että s/karmic/lucid/g ja sitten apt-get update && apt-get dist-upgrade ja odotellaan mitä tapahtuu.
–
Eero
ja sitten minä sanoin että s/karmic/lucid/g ja sitten apt-get update && apt-get dist-upgrade ja odotellaan mitä tapahtuu.
–
Eero
[quote=“eero, post:1, topic:987”]ja sitten minä sanoin että s/karmic/lucid/g ja sitten apt-get update && apt-get dist-upgrade ja odotellaan mitä tapahtuu.
–
Eero[/quote]
ainakin se boottasi ja tältä nyt näyttää:
Eero
Kai tiedät ettei tuollainen päivitystapa ole Ubuntussa tuettuna. Päivittäminen pitää tehdä do-release-upgrade-työkalulla, ja kehitysversioon päivitettäessä käytetään valitsinta -d:
sudo do-release-upgrade -d
[quote=“Heikki, post:3, topic:987”][quote author=eero link=topic=1052.msg5654#msg5654 date=1263790024]
[/quote]
Kai tiedät ettei tuollainen päivitystapa ole Ubuntussa tuettuna. Päivittäminen pitää tehdä do-release-upgrade-työkalulla, ja kehitysversioon päivitettäessä käytetään valitsinta -d:
sudo do-release-upgrade -d
[/quote]
En tiennyt, mutta toimihan se kait?
–
Eero
Saattaapi toimia, saattaapi olla toimimatta. Riski sille että jotain hajoaa on olemassa. Kts. http://wiki.ubuntu-fi.org/Paivittaminen
Voi olla, tein tuon vanhasta muistista. Itse en kovin paljoa käytä ubuntua.
–
Eero