Me-tv on nyt Fedorassa

Tuota Ubuntu Suomen foorumia lueskellessani olen huomannut, että siellä aika usein puhutaan me-tv-digitv-ohjelmasta, jonka kotisivu on https://launchpad.net/me-tv. Me-tv on tullut tässä ihan parin päivän sisällä Fedoraan, se on saatavilla ainakin Fedora 10:een ja tulevaan Fedora 11:een, voi olla 9:äänkin, mutta sitä minulla ei ole enää asennettuna mihinkään.

Itselläni ei ole digitikkua, vaan erillinen kone, jossa ajan VDR:ää “digiboksina”, joten en oikein voi testata tuota me-tv:tä, mutta toivottavasti toimii. Kokeilkaa jos kiinnostaa.

Suosittelen Me-tv:tä kyllä jokaiselle joka haluaa aidosti helppokäyttöisen TV-katseluohjelman. Hieman vielä ulkoasu voisi vielä parantua, mutta käytettävyys hiiren vasemman painikkeen tuplaklikkauksella (kokonäyttötila) ja oikean painikkeen napsauttamisella (EPG esiin/pois) on todella hyvällä tolalla. Käyttää muistaakseni tvtime:n lomituksenpoistotapaa.

Nykyään pitäisi ainakin teoriassa toimia myös kanavien viritys tuosta vain, vähän riippuu version bugisuudesta.

Suomennoksissa olevista ongelmista saa kertoa minulle :wink: