Miten päivitän TeamSpeakin?

Niin pitäis saada TeamSpeak kolmonen, mutta en tiedä miten ohjelmia päivitetään. Tuolta applications ja mikälie systeemi niitä voi asentaa mutta apua mistä mä päivitän?!?!?!?!?!??!

no ei sitä kait kauheasti päivitellä, binääri vaan sivulta ja sh ./paketti.run


Eero

Voit ajaa binäärin vaikka työpöydältä, mutta ajooikeudet kuntoon komentoriviltä:
chmod -x ajetteva binääri.sh
sh ./binääri.sh

[quote=“lahtis, post:3, topic:1155”]Voit ajaa binäärin vaikka työpöydältä, mutta ajooikeudet kuntoon komentoriviltä:
chmod -x ajetteva binääri.sh
sh ./binääri.sh[/quote]

chmod on turha sh ./binäärin tekee saman asian.


Eero

[quote=“eero, post:4, topic:1155”][quote author=lahtis link=topic=1274.msg6737#msg6737 date=1284402003]
Voit ajaa binäärin vaikka työpöydältä, mutta ajooikeudet kuntoon komentoriviltä:
chmod -x ajetteva binääri.sh
sh ./binääri.sh
[/quote]

chmod on turha sh ./binäärin tekee saman asian, jos halutaan leikkiä niin chmod +x binääri ja sitten ./binääri


Eero[/quote]

Siis täh? Mä en ymmärrä yhtään mitä tää nyt meinaa. Siis mistä toi pitäis tehdä ja siis miten ja mitä. Mä oon sellanen windows-rutiini-ihminen mut se on problemaattinen omista syistään enkä voi windowsia laittaa nyt muutenkaan.

Ja siis mulla on TeamSpeak kakkonen koska sen sai tuolta software centeristä, vai pitäiskö se hommata jotenki muuten? Ainaki kaikki paketit mitä joltain sivulta ladannu joita pitäis asennella, niin niitä ei mun linuxi avaa, eli pitäiskö mun sitte hakea se joltain sivulta ja hakea joku juttu jolla sen tiedostomuodon saa avattua että sen saa asennettua, vai päivittää toi kakkonen nyt jotenki miten täh?

et tarvi muita paketteja jos olet asentanut sen software centeristä. TeamSpeak pitäisi toimia.