Juu pitäisi ladata suoraan tiedostoja mut tässä ei ole sellasta ku mitä windowsissa että voi valita latauskansion ja mulla ei ole kaikki asemat yhdessä ja tos latauskansios joku pari gigaa ;D
Eli miten vaihdan latauskansioksi jonkin muun? Sori tää on tyhmä kysymys mä tiedän
Jos vähänkin viitsisit tutustua käyttämiisi ohjelmiin, osaisit aika vaivattomasti selvittämään ongelmasi, ja voisit vaihtaa käyttäjätunnuksesi paremmin vastaamaan osaamistasoasi.
Tomin (ent. tomppeli, vaikka mistään tomppelista ei koskaan ole ollut kysymyskään!) tosin jo vastasi kysymykseesi Firefoxin osalta. FF ei tosin ole ainoa selain.
Ahaa! Mä en tajunnu tosissani laisinkaan että lataaminen on selaimen puuhia ;D
Jos vähänkin viitsisit tutustua käyttämiisi ohjelmiin, osaisit aika vaivattomasti selvittämään ongelmasi, ja voisit vaihtaa käyttäjätunnuksesi paremmin vastaamaan osaamistasoasi.
Tomin (ent. tomppeli, vaikka mistään tomppelista ei koskaan ole ollut kysymyskään!) tosin jo vastasi kysymykseesi Firefoxin osalta. FF ei tosin ole ainoa selain.
Siis nyt mä en ymmärrä miten mun käyttäjätunnus ei hyvin vastaa mun nykyistä osaamistasoa?
Etpä ole ensimmäinen, joka ei tajua noita. Jotenkin minusta on vähän outoa, ettei tajua mikä toiminto kuuluu millekin ohjelmalle, mutta eihän se tietysti ole aina ihan itsestään selvää ja välillä on muunlaisia ongelmia, jotka tuntuvat itsestään selviltä ja varmaan useille ovatkin, mutta eivät kaikille.
Siis nyt mä en ymmärrä miten mun käyttäjätunnus ei hyvin vastaa mun nykyistä osaamistasoa?[/quote]
Varmaankin juyli oletti, ettet viitsinyt tutkia konettasi, mitä muuten suosittelen kaikille, koska ei sitä nyt ihan niin helposti sotketa ja siinä oppii vähän kaikenlaista. Tietty jos jotain siellä sudoilee® elikkäs leikkii roottina niin se voi olla epäterveellistä, mutta asetusvalikkoja yms. kannattaa vähän tutkia, kun on joutoaikaa.
Juyli: En nyt tarkoittanut tuota pahalla, jos niin käsitit.
Ei ole, ei, mutta se tahtoo olla monesti oletuksena ja onhan sillä jo huomattava markkinaosuus. Kuten kirjoitin viestiini niin oletin, että kyse on Firefoxista.
Muokkaus:
Vielä siitä Tomppeliudesta. Jos tutkii ensimmäisiä viestejäni Ubuntu Suomen keskustelualueella, niin kyllä sitä joskus on ollut aika, jolloin en ole osannut paljoa Linuxista (ja Ubuntusta), mutta vuosien varrella olen oppinut. Tosin entinen nimimerkkini ei tullut siitä, vaan olen käyttänyt sitä aiemminkin. Varmaan jossain vaiheessa luovun tuosta ex. Tomppeli -merkinnästä, mutta jääköön vielä toistaiseksi.