Nettipokeri

Linux Ubuntu ja nettipokeri?

Eli en saa ainakaan vcpoker.com tai cdpoker.com:n kautta ladattua ohjelmaa koneelleni. Mistäköhän saisi?

Nuo ovat molemmat .exe -mallisia tiedostoja. Ja jos joku tietää keinon ladata jompikumpi noista koneelle, niin voisiko ystävällisesti käyttää rautalankasuomea, en osaa tietokonekieltä juuri lainkaan.

Kiitos

.exe-päätteiset ohjelmat ovat Windows-ohjelmia, niitä ei Linuxilla suoraan voi ajaa. Winellä saattaa hyvällä tuurilla onnistua, täältä löytyy siihen kohtuullisen ymmärrettävät asennusohjeet.

tai sitten etsit selainpohjaisen korvikkeen, on huomattavasti helpompaa, tai etsit ohjelmille vastineet jotka toimii Linuxissa.

Ainakin Paffin nettipokerin selainkäyttöliittymä toimii hyvin Linuxissa (vaatii Javan). Bonuksena rahoja voi siirtää suomalaisella tilisiirrolla.

Mä olen winellä ja selaimella pelaamista kokeilu mut ei oikeen miellyttänyt mua. “Onneksi” kouluhommat vaatii myös Winkkua kotikoneelle niin olen pelaillut pokeria VirtualBoxiin asennetulla Windowsilla. Mulle ainakin tällänen järjestely on ollu toimivin :slight_smile: