Nyt sitä saa.. ubuntu 10.10

http://article.gmane.org/gmane.linux.ubuntu.announce/137


Eero

En asenna itse vielä, sillä Ubuntu 10.04 on toiminut todella hyvin

Olen päivittänyt muutaman Ubuntu/Ubuntu Netboot Remix:in aivan lähipäivinä. Ihan putkeen ei nuo onnistuneet, mutta dpkg-reconfigure -a tai aptitude update/upgraden käytön jälkeen päivitykset onnistuivat (enemmän tai vähemmän täydellisesti). Pientä häikkää siis yhä päivityksessä?
Järjestelmä toimii kyllä.
Asennukset sitten puhtaalle pöydälle ihan asia erikseen, eikä siitä omakohtaisia kokemuksia.
Mm. Asus EeePC 1001:n sisäinen wlan toimii “out of box” Maverick:in kernel-versiolla 2.6.35- xxx.

(Korjaus: typ0)

[quote=“juyli, post:3, topic:1174”][quote author=milan link=topic=1294.msg6853#msg6853 date=1286801905]
En asenna itse vielä, sillä Ubuntu 10.04 on toiminut todella hyvin
[/quote]
Olen päivittänyt muutaman Ubuntu/Ubuntu Netboot Remix:in aivan lähipäivinä. Ihan putkeen ei nuo onnistuneet, mutta dpkg-reconfigure -a tai aptitude update/upgraden käytön jälkeen päivitykset onnistuivat (enemmän tai vähemmän täydellisesti). Pientä häikkää siis yhä päivityksessä?
Järjestelmä toimii kyllä.
Asennukset sitten puhtaalle pöydälle ihan asia erikseen, eikä siitä omakohtaisia kokemuksia.
Mm. Asus EeePC 1001:n sisäinen wlan toimii “out of box” Maverick:in kernel-versiolla 2.6.35- xxx.

(Korjaus: typ0)[/quote]

Pitää varmaan odotella ennenkö duunikoneen tuunaa kuntoon…


Eero

Ei tietenkään pidä höntyillä “tuotantokoneilla”, joille ehkä omiaan olisivat nimenomaan LTS-versiot. Eihän Maverick:iä ole vielä virallisesti julkaistu.
Viimeisimmät päivitykset korjasivat kohtaamani ongelmat. Mm. kernel päivittyi.

[quote=“juyli, post:5, topic:1174”][quote author=eero link=topic=1294.msg6855#msg6855 date=1286821600]
Pitää varmaan odotella ennenkö duunikoneen tuunaa kuntoon…
[/quote]

Ei tietenkään pidä höntyillä “tuotantokoneilla”, joille ehkä omiaan olisivat nimenomaan LTS-versiot. Eihän Maverick:iä ole vielä virallisesti julkaistu.
Viimeisimmät päivitykset korjasivat kohtaamani ongelmat. Mm. kernel päivittyi.[/quote]

Julkaisu tapahtui 10.10 …


Eero