Paikallinen Linux-toiminta

Liityin juuri jäseneksi ja haku ei antanut sanalle “lappeenranta” yhtään tulosta - otaksun kuitenkin, että täälläkin on varmasti joitakuita lappeenrantalaisia.

Tuli näet mieleen suomalaisella Ubuntu-foorumilla erään niinikään lappeenrantalaisen kanssa täältä puuttuva paikallistoiminta. Siis ylipäätään mihinkään erityiseen distroon sitoutumaton ja tarkoituksena tehdä Linuxia tunnetuksi … tai sanotaan tunnetummaksi.

Eli, onko täällä LPR:sta ja lähialueelta kotoisin olevia, joiden yhteenliittymää voisi alkaa puuhaamaan ? Sillälailla hissukseen ja tunnustellen :slight_smile:

P.S. Itse olen “vain käyttäjä” - en nk. guru…

P.P.S. Ubuntu 8.04 LTS

Samat sanat.

Kiinnostaa paikallisempi toiminta. Kaikki on jostain syystä rajoittunut isompiin yksiköhin :frowning:

Eiköhän täältä löydy muutama, koska kyseessä sentään on yliopistokaupunki.

[quote=“samja, post:2, topic:436”][quote author=Aakku link=topic=422.msg2033#msg2033 date=1226411666]
P.S. Itse olen “vain käyttäjä” - en nk. guru…[/quote]

Samat sanat.

Kiinnostaa paikallisempi toiminta. Kaikki on jostain syystä rajoittunut isompiin yksiköhin :frowning:

Eiköhän täältä löydy muutama, koska kyseessä sentään on yliopistokaupunki.[/quote]

Siitä vaan LinuxUserGroup pystyyn.


Eero

Jotain tämmöstä jossain vaiheessa:

[quote=“eero, post:1, topic:435”]Free Thursday on säännöllinen tapahtuma pääkaupunkiseudun alueella oleville ihmisille, jotka ovat kiinnostuneita vapaista ohjelmista (free software, open source software). Tapaamme joka kuukauden toisena torstaina, kello 18:00 jossakin baarissa tai kahvilassa. Ei muodollista ohjelmaa, ei sponsorointia. Tervetuloa!
Tiedotukset tällä sivulla ja postituslistalla. Liittyminen listalle: lähetä postia osoitteeseen free-thursday-subscribe@liw.iki.fi.[/quote]

Aakku on hyvä henkilö organisoimaan. Näyttöjä on jo. Jos vain yhtään sopii.

[quote=“samja, post:4, topic:436”]Jotain tämmöstä jossain vaiheessa:

[quote author=eero link=topic=534.msg2615#msg2615 date=1231390420]
Free Thursday on säännöllinen tapahtuma pääkaupunkiseudun alueella oleville ihmisille, jotka ovat kiinnostuneita vapaista ohjelmista (free software, open source software). Tapaamme joka kuukauden toisena torstaina, kello 18:00 jossakin baarissa tai kahvilassa. Ei muodollista ohjelmaa, ei sponsorointia. Tervetuloa!
Tiedotukset tällä sivulla ja postituslistalla. Liittyminen listalle: lähetä postia osoitteeseen free-thursday-subscribe@liw.iki.fi.[/quote]

Aakku on hyvä henkilö organisoimaan. Näyttöjä on jo. Jos vain yhtään sopii.[/quote]

Siitä vaan pystyyn, itsekkin olin vuonna miekka ja kivi perustamassa Joensuun UserGrouppia. Alku on aina hankalaa, mutta kyllä se siitä.


Eero