Varokaa liian halpoja usb-muisteja!

Tässä muutama varoituksen sana kaikille niille, jotka tilaavat tavaraa Kiinasta, esimerkiksi www.aliexpress.com -sivustolta.
Katsokaa tarkkaan mitä olette tilaamassa ja mistä paikasta.

Itse unohdin, että jos tarjous tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, se useinmiten ei ole totta ja näin tälläkin kertaa.

Tilasin useamman USB-muistin tutkimatta myyjää ja tuotetta ja nyt minulla on kelvotonta rojua ja riita 84,21 taalan maksusta. Onneksi sekä Aliexpress että Paypal ovat vielä minun ja myyjän välissä.

Varovaisuutta ja järki käteen! (Näiltä sivuilta on kyllä tuttavapiirissä tehty hyviäkin kauppoja)

Jonttu

[quote=“Jonttu, post:1, topic:1170”]Tässä muutama varoituksen sana kaikille niille, jotka tilaavat tavaraa Kiinasta, esimerkiksi www.aliexpress.com -sivustolta.
Katsokaa tarkkaan mitä olette tilaamassa ja mistä paikasta.

Itse unohdin, että jos tarjous tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, se useinmiten ei ole totta ja näin tälläkin kertaa.

Tilasin useamman USB-muistin tutkimatta myyjää ja tuotetta ja nyt minulla on kelvotonta rojua ja riita 84,21 taalan maksusta. Onneksi sekä Aliexpress että Paypal ovat vielä minun ja myyjän välissä.

Varovaisuutta ja järki käteen! (Näiltä sivuilta on kyllä tuttavapiirissä tehty hyviäkin kauppoja)

Jonttu[/quote]

Niin, hinta vaikuttaa monesti myös laatuun.


Eero